R.O.C.K.,čačinci

26.05.2006., petak

PsihodelijA...

Psihodelija
... najveći utjecaj glazbe na stil, ponašanje, oblačenje, kao i na ideologiju mladih nastaje 60-ih, najbitnijih godina kontrakulture.
Kao reakcija na tada preovladujuću kulturu industrijskog društva u dvije narazvijenije zemlje SAD i Velikoj Britaniji javlja se kontrakultura oličena u tada dva, ipak bliska pokreta. Prvog, koji će nešto kasnije nastati - anarhističkog; predstavlja izraz buntovnog, radikalno antisistemski orijentiranog pokreta; i drugog nešto kasnije nastalog - hipi, za razliku od prvog orijentiranog više na formu i lični izgled, čija se borba protiv sistema,u protivljenju prevladavajućem načinu života srednje klase. Ovaj stil pored izuzetno duge kose, seksualne i psihodelične revolucije, naročito odslikavaju šarene cvjetne boje - "flower-power generation".
Psihodelija je postojala, traje i postoji u skoro svim poznatim muzičkim pravcima od 60-ih pa sve do danas, kada najizrazitijeg obnavljača psihodelije 60-ih predstavljaju novi bendovi, koji su od 2003. g. definitivno vratili gitare u popularnu muziku. Najizrazitiji restauratori psihodelije 60-ih su “Black Rebel Motorcycle Club”; koje, ako želite da čujete kako bi danas zvučali “Jefferson Airplane”, “Grateful Dead” i ostali manje poznati predstavnici ovoga zvuka, morate obavezno nabaviti.
Psihodelična muzika, popularno psihodelija, nastaje u San Franciscu, gradu u kome su se sva R&R dešavanja odvijala. Godina je 1965. želja za eksperimentiranjem i stvaranjem glazbe koja će audio-vizualno pratiti trip LSD-a, prouzrokovala je stvaranje psihodelik-roka. Njegovi prvoborci bili su “Byrds” i već spomenuti “Greatful Dead” i “Jefferson Airplane”.
Psihodelični rock bio je najžešći muzički pravac do tada. Karakterizirala ga je glazba koja je predstavljala svojevrsnu metafizičku transcendenciju iznad slušnog, koja izoštrava čula i pojačava svijest. Marti Balin iz Jefferson Airplane je jednom reporteru, želeći da definira njihovu glazbu govorio: "Bina je naš krevet, a publika je naša djevojka"; "Mi se ne zabavljamo mi vodimo ljubav". Struktura glazbe je bila lebdeća i nije imala čvrst niti melodljiv ritam.
Hedonizam, eskapizam i beskrajno uživanje u slobodnoj ljubavi i raznoraznim opijatima prijelazi obale Atlantika i zaustavlja se u Britaniji gdje dolazi do stvaranja psihodelične scene predvođene svima dobro poznatim Pink Floyd,a i Doorsi. Međutim, poslije objavljivanja prvog albuma "Piper and gates of a down" Sid Baret napušta grupu i njihova iskrena psihodelija se gubi, Flojdi odlaze u progresivu, a kasnije i u komercijalnost, koja če se naročito pokazati na njihovom najpoznatijem albumu “Dark side of the moon” .
Ovaj pravac ne mimoilazi ni najpoznatiju liverpulsku četvorku "The Beatles". Prvog juna 1967. g. oni izdaju, po mnogima, najbolji album popularne glazbe svih vremena "Sgt. Peper Lonely Hearts Club Band", na kojem prevladava psihodelična atmosfera. Najkontroverznija pjesma na ovom albumu bila je "Lucy in the sky with diamond", čiji se naziv tumači kao skračenica za LSD. Početak njihove psihodelične faze vezuje se za dva prethodna albuma "Rubber soul" i "Revolver", a kraj sa “White album" iz 1968. g.
Krajem 60-ih psihodelija kao pravac polagano odumire i počinje njeno inkorporiranje u kasnije glazbene pravce.
80-ih za obnovu psihodelije naročito je značajan bend “Jesus And Mary Chain” i manchesterska scena 90-ih, zatim tehno, točnije “trance”, koji također, izmedu ostalog, potiče i iz Manchestera. A kraj 90-ih i ove milenijumske godine obilježavaju novi gitaristički bendovi - “Strokes”, “BRMC”, “White Stripes”, “Kings of Leon” i drugi manje poznati, nadolazeći bendovi

- 14:02 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni...

Zovem se Ivan i živim daleko...daleko...uvijek sam bio tragičar,pročitajte sljedeće pa čete znat' zašto:Kad sam imo' 4 godine pojeo sam par mačjih dlaka pa mi je izrasla cista(kvrga)na vratu veličine jajeta...Sa 5 godina sam vozio bicikli dobrih 30 km/h i jedan lik iz susjedstva me gurnio sa bicikla i pao sam na beton,sav sam se izgrebo' i imo sam ožiljke godinu-dvije...Sa 6 godina sam igro' nogomet i u skoku me lik iz susjedstva(jedan drugi) udario po nogama al' tolko jako da sam se okrenuo naopačke i pao na mali prst i smrsko' ga...Sa 6-7 godina sam zajebavo' psa pa me ugrizo za zglob i zamalo mi ga pojeo...Sa 9 godina mi se ništa značajno u sjebanom smislu nije desilo...Sa 10 godina sam zezo mamu pa mi je opalila šamarčinu,i ja se naravno sakrio ispod kreveta,pa kak me nije mogla dohvatit rukom pogodila me sa klompom i izbila mi 2 zuba,dobro pa su bila mliječna... Sa 12 godina sam naravno opet zajebavo psa pa me ugrizo za ljevi nožni mišič i odgrizo mi mali sitni komadić noge tj. kože...Sa 13 god. je pao ormar na mene i nisam se izvuko pola sata...a od 5 pa do 8 razreda osnove sam razbio 7 školskih stakala i 2 lustera i potrgao dvoje vrata,ali hočete mi vjerovat kad vam kažem da ništa od navedenog namjerno...i zaboravi sam spomenut da sam u 6 mjesecu života od vrištanja i deranja dobio poprilično velik bruh na stomaku...i to je to...

Naj hard rock grupa svih vremena...

use your illusion
Image Hosted by ImageShack.us
axl...
Image Hosted by ImageShack.us
axl..
Image Hosted by ImageShack.us
guns n'
roses
Image Hosted by ImageShack.us
Duff Mckagan
Image Hosted by ImageShack.us
gnr...
Image Hosted by ImageShack.us
Slash
Image Hosted by ImageShack.us
Slash...
Image Hosted by ImageShack.us

Malo riječi...
Guns N' Roses - Don't Cry (Original) Lyrics
Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin's changin' inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a Heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinking of you
And the times we had...baby

And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a Heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember that I never lied
And please remember
How I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
An don't you cry tonight
An don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight


Guns N Roses - Civil War Lyrics
"What we've got here is failure to
communicate.
Some men you just can't reach...
So, you get what we had here last week,
which is the way he wants it!
Well, he gets it!
N' I don't like it any more than you men." *

Look at your young men fighting
Look at your women crying
Look at your young men dying
The way they've always done before

Look at the hate we're breeding
Look at the fear we're feeding
Look at the lives we're leading
The way we've always done before

My hands are tied
The billions shift from side to side
And the wars go on with brainwashed pride
For the love of God and our human rights
And all these things are swept aside
By bloody hands time can't deny
And are washed away by your genocide
And history hides the lies of our civil wars

D'you wear a black armband
When they shot the man
Who said "Peace could last forever"
And in my first memories
They shot Kennedy
I went numb when I learned to see
So I never fell for Vietnam
We got the wall of D.C. to remind us all
That you can't trust freedom
When it's not in your hands
When everybody's fightin'
For their promised land

And
I don't need your civil war
It feeds the rich while it buries the poor
Your power hungry sellin' soldiers
In a human grocery store
Ain't that fresh
I don't need your civil war

Look at the shoes your filling
Look at the blood we're spilling
Look at the world we're killing
The way we've always done before
Look in the doubt we've wallowed
Look at the leaders we've followed
Look at the lies we've swallowed
And I don't want to hear no more

My hands are tied
For all I've seen has changed my mind
But still the wars go on as the years go by
With no love of God or human rights
'Cause all these dreams are swept aside
By bloody hands of the hypnotized
Who carry the cross of homicide
And history bears the scars of our civil wars

"WE PRACTICE SELECTIVE ANNIHILATION OF MAYORS AND GOVERNMENT
OFFICIALS
FOR EXAMPLE TO CREATE A VACUUM
THEN WE FILL THAT VACUUM
AS POPULAR WAR ADVANCES
PEACE IS CLOSER" **

I don't need your civil war
It feeds the rich while it buries the poor
Your power hungry sellin' soldiers
In a human grocery store
Ain't that fresh
And I don't need your civil war
I don't need your civil war
I don't need your civil war
Your power hungry sellin' soldiers
In a human grocery store
Ain't that fresh
I don't need your civil war
I don't need one more war

I don't need one more war
Whaz so civil 'bout war anyway

Guns N' Roses - I Used To Love Her Lyrics
i used to love her
but i had to kill her
i used to love her
but i had to kill her
i had to put her
six feet under
and i can still hear her complain

i used to love her
but i had to kill her
i used to love her
but i had to kill her
i knew i'd miss her
so i had to keep her
she's buried right in my backyard

i used to love her
but i had to kill her
i used to love her
but i had to kill her
she bitched so much
she drove me nuts
and now i'm happier this way

i used to love her
but i had to kill her
i used to love her
but i had to kill her
i had to put her
six feet under
and i can still hear her complain

Guns N Roses - Estranged Lyrics
When you're talkin to yourself
And nobody's home
You can fool yourself
You came in this world alone
(Alone)

So nobody ever told you baby
How it was gonna be
So what'll happen to you baby
Guess we'll have to wait and see
ONE, TWO

Old at heart but I'm only 28
And I'm much too young
To let love break my heart
Young at heart but it's getting much too late
To find ourselves so far apart

I don't know how you're s'posed
To find me lately
An what more could tou ask from me
How could you say that I never needed you
When you took everything
Said you took everything from me

Young at heart an it gets so hard to wait
When no one I know can seem to help me now
Old at heart but I musn't hesitate
If I'm to find my own way out

Still talkin' to myself
and nobody's home
(Alone)

So nobody ever told us baby
How it was gonna be
So what'll happen to us baby
Guess we'll have to wait and see

When I find out all the reasons
Maybe I'll find another way
Find another day
With all the changing seasons of my life
Maybe I'll get it right next time
An now that you've been broken down
Got your head out of the clouds
You're back down on the ground
And you don't talk so loud
An you don't walk so proud
Any more, and what for

Well I jumped into the river
Too many times to make it home
I'm out here on my own, an drifting all alone
If it doesn't show give it time
To read between the lines
'Cause I see the storm getting closer
And the waves they get so high
Seems everything We've ever known's here
Why must it drift away and die

I'll never find anyone to replace you
Guess I'll have to make it thru, this time- Oh this time
Without you

I knew the storm was getting closer
And all my friends said I was high
But everything we've ever known's here
I never wanted it to die